U kan bij ons terecht voor alle reparaties aan computers en randapparatuur, of ze nu binnen of buiten garantie zijn. Wij herstellen ook toestellen die niet bij ons zijn aangekocht. Wij laten u op voorhand weten wat de kostprijs van de herstelling zal zijn .Bij toestellen die nog in garantie zijn zorgen wij dat deze bij desbetreffende firma bezorgt worden voor herstelling. Het binnenbrengen en afhalen van uw toestel kan binnen de normale openingsuren van de winkel of na telefonische afspraak.
Wij bieden u ook telefonische support voor alle problemen. In geval we het probleem niet telefonisch kunnen oplossen komen wij zo snel mogelijk ter plaatse. Telefonische support wordt enkel gegeven op het nummer 051/62.31.17 en dit tijdens de openingsuren van de winkel.
U kan bij ons zowel casch als ook met Maestro en alle courante bankkaarten betalen.
Bij aankoop van een toestel bij ons krijgt u 2 jaar volledige waarborg op ieder onderdeel (behoudens andere bepalingen van de fabrikant). In bepaalde gevallen worden de onderdelen verkocht met een langere garantieperiode. Wij zullen U in dat geval de nodige info verschaffen.
Softwareproblemen (virussen, spyware,...) vallen nooit onder garantie!!
Bij aankoop van een nieuw toestel word indien gewenst uw oud toestel overgenomen.
Bij aankoop van een toestel kunnen wij voor u uw data overzetten , zo raakt u geen voor u belangrijke data kwijt.